ENTRE MENÚS

Crema de Cors
M’estic posant vermella per moments, perquè no deixa de mirar-me? Ja hi som, altra vegada, ufff...
La cambrera trenca la tensió en portar-me la crema de verdures, amb un vol de formatge parmesà, tan atenta com sempre, li agraeixo amb un somriure, però quan s’enretira justament el miro fixament a ell, no sé si per error, o perquè em captiva inconscientment, i em somriu. Torno a girar-me, però no hi ha ningú al meu darrera, una porta metàl·lica amb les sigles “W.C” un parell de metres més enllà, i un paraigüer, quan torno a mirar-lo, riu divertit des de l’altre costat del local, mentre subjecta distret una copa de vi negre. No és guapo, però sí molt atractiu.
M’assenyalo i li pregunto en silenci: “Jo?”, i assenteix mentre em devora amb la mirada, penetrant, punyent, una fiblada em recorre els malucs i se’m tensa l’esquena.
Passa un nen corrents pel meu costat i l’aroma càlid de la crema em torna al dinar, agafo el cobert, em desgrano una mica de parmesà pel damunt del plat i prenc la primera cullerada; quan estic obrint la boca i acostant la cullera, me’l torno a creuar i sense saber ben bé perquè, me la poso a la boca mirant-lo fixament, la trec a poc a poc i em passo la llengua pels llavis. Ell separa els peus sota la taula, tira el tors enrere agafant aire i el deixa anar amb cara de vici.
Ostres, ja hem passat la línia.
Li porten el seu primer, també crema de verdures, i seguim jugant amb les mirades durant tot el dinar, quan acabo, bec aigua i demano el compte, serà millor que marxi.
Pago, recullo les coses i vaig al bany. Passo la primera porta, d’un petit vestíbul i obro la que té el símbol d’una dona amb paraigües, però abans que pugui entrar, noto com m’agafen dels cabells i m’entren quasi a empentes, fent caure les meves coses per terra. Em tapa la boca suaument, el sento respirar entre els cabells, olorant-me, és més alt que jo, sé que és ell, però en surto de dubtes quan ens fa girar per tancar la porta i passar la balda, i quedem de cara al mirall, el cor em va a mil, el sento al darrera, trempat, em segueix subjectant pels cabells, respira tan accelerat com jo, intento que em deixi anar, aixeco els braços per alliberar-me, però és pitjor, amb una sola mà m’agafa 2 dits i em reté les mans quietes al meu clatell, mentre amb l’altre em repassa els pits per sota la brusa, esbufega més fort, i em pessiga un mugró, mmmmm... baixa la mà fins a la cintura i em comença a descordar el botó i la cremallera dels pantalons, posa la mà per dins i me’ls baixa junt amb les calces, després ho fa amb els seus, noto el membre humit al meu darrera, i m’excita desitjar a un estrany, veient-nos mig nus al mirall, com se l’agafa i el posa entre les meves cames, fregant els meus llavis, posant-me calenta per segons, i llavors em deixa anar, tinc el temps just de repenjar-me a la pica, que em penetra vigorós, dur i calent, dues vegades, mare meva!!!.. i para de cop, encara dins meu, noto com em batega l’entrecuix, vull més, i el miro exigent, passo la llengua entre les dents, però ell es dedica a descordar-me la camisa, botó a botó, se m’inflen els pits, després me la treu, com els sostens, a cada moviment noto com cremo per dins i començo a moure’m endavant i endarrere, follant-lo com puc, ell m’atrapa contra la pica, noto la pressió dins meu, ha de ser el punt G, em falta aire... agafa sabó, obre l’aixeta i sense pensar-ho, em comença a amassar els pits amb el sabó i l’aigua, noto com regalima per la panxa, i ara sí, comença a moure’s, a poc a poc, al ritme que m’acaricia els pits, bufff... em torna boja, noto com l’aigua i el sabó es filtren entre les cuixes, entrant amb ell a cada moviment, fred entre calent, baixa una de les mans fins al clítoris i em segueix penetrant i masturbant a la vegada, el cap se me’n va, el miro, fort i bru al meu darrera, apreto els llavis i gemega, i comença a empènyer fort, m’agafa pels malucs i em folla com una bèstia, no puc evitar cridar, un cop rere l’altre, i parla entre gemecs guturals, “Va Bonica, deixa’t anar, fes-me feliç” i no em puc controlar, em tremola tot, sembla que no arribi, joder! estic massa excitada, però què passa? Ho dic en veu alta: “Merda, no!!!” es para, la treu, em gira i alça fins asseure’m a la pica, m'acaba de treure un camal dels pantalons i em torna a penetrar, mirant-me als ulls, i ens besem, i torno a sentir-lo, ara més fort que abans, ens morregem, accelera el ritme i ara sí.. em tapa la boca per ofegar els crits i ens deixem anar els dos a la vegada, tremolo i exploto mentre sento l’escalfor quan m’omple, alliberant tot el desig, quedant al meu damunt respirant fort, i l’abraço, li beso el coll sentint els batecs del seu cor, encara rebel, però s’enretira i surt de mi com si fugís...  Ni em mira. Tanco l’aixeta que encara raja i agafo papers de les mans per eixugar-me el cos, en silenci, ell es vesteix i m’atansa la roba, perquè també ho faci, m’ajuda a cordar la camisa i em senyala els pantalons, mullats.. Somric, tot i que haig de tornar a la feina, em sento molt estranya amb mi mateixa, amb la situació, i amb ell, que s’ha tornat distant de cop.
Em fa un petó a la galta i marxa tancant la porta, em quedo palplantada, no reacciono, i llavors per sota la porta una targeta de visita amb un escrit al darrera: “Vols anar al cinema demà Bonica?”. I somric acalorada, mentre marco el seu número al mòbil.

Silencis recents...