Fem un Whats-sex? (Sant Jordi i la Princesa)


Sant Jordi: Pst! Dorms?
Princesa: No, tot just m’acabo de posar al llit.
Sant Jordi: Jo també... Saps... M’encanta la teva boca i els teus pits... Vull veure aquests pits durs, desitjo escórrer-me dins teu, necessito que ho fem Ja!!!                       
Princesa: Mmmmmmm... i jo notar-la ben dura mentre em folles com un animal! J                       
Sant Jordi: Deixa’m follar-te...                       
Princesa: Ara? Si ets a 1000Km de distància! Hahaha... feina.. feina.. feina.. jo sí que vull que em follis contra la taula del teu despatx... a la dutxa, uffff...                       
Sant Jordi: I jo... de no parar... Ensenya’m aquests pits durs🔥🔥🔥   
Princesa: Folla-me-les... una bona cubana ben salivada                       
Sant Jordi:  Ufff... Com Et desitjo! Ganes de follar-les,  de escórrer-m’hi...                       
Princesa: Mmmmmm... sense parar... dels pits a la boca i altra cop als pits... polla per tot arreu... amb gust a cony... tenir-la a la boca mentre m'aguantes el cap... Xupar” de pressa agafant-la ben fort                       
Sant Jordi: Vull sentir que crides prou i no parar, fent que et vinguin seguits fins que perdis el cap! Ufff... només de pensar-hi em foto malalt!... Vull un 69 escorrent-te a la meva boca i jo a la teva                       
Princesa: Siiii... cridant que paris perquè no aguanto més ser follada com una “guarra”... Et Necessito dins... Un cop i altre                        
Sant Jordi: No la vull treure, et vull fer de tot!                     
Princesa: Jo vull jugar amb ella... i que tu juguis amb mi... Immòbil sota teu... gemegant a crits a cada envestida... mmmmm...
Sant Jordi: La tinc ben grossa i trempada                      
Princesa: mmm... com a mi m’agrada... calenta i humida                       
Sant Jordi: Siiiii... com voldria tenir-te amb mi! olorar-te la pell... ufff... estic com una moto...                      
Princesa: Jo també... humida i excitada... molt marrana... toca’t, com si fos jo... escalfem-nos... arribant junts a l'orgasme... ufff... jo no trigaré gaire...                        
Sant Jordi: mmm... jo tampoc... em fas perdre el cap princesa...  esperant que em diguis: "escorre’t dins meu" ...                                                                    
Princesa: Doncs no paris, tanca els ulls i imagina que sóc entre les teves cames, menjant-te-la com més t’agrada... uffff... ja no puc parar!...     
Sant Jordi: no paris... folla’t amb els dits... et vull ben catxonda!
Princesa: mmm...si.. per tu... el tinc aquí... mmm... ooooh!... uooooooo... no paris.. no pariiiiiiiiiiissssss.....
Sant Jordi: aaaaaahhhh.. noooo.... joder!..joder!!! jodeeeeeerrrrrr!!!
Princesa: WAW!...Brutal!.. mmmm... hehe... estas viu?    
Sant Jordi: Hòstia, quina escorreguda! Sí... Sí... m’hauré de canviar la samarreta...  😂🔥
Princesa: ets un marrano! Hahaha...
Sant Jordi: La culpa és teva... com em poses...
Princesa: Sexadicte! Hahaha 
Sant Jordi: Adicte a tu... et follaria a totes hores                       
Princesa: 

Princesa: no esperava un whats-sex ara.. hahaha...                         
Sant Jordi: hehe... ja t’he dit que t’estimo?
Princesa: no...
Sant Jordi: doncs t’estimo més avui...                       
Princesa: Jo també t’estimo més avui                         
Sant Jordi: Feliç Sant Jordi Princesa
 
Princesa: Feliç Sant Jordi wapo


Sant Jordi: Com sempre un plaer...                                              
Princesa: El mateix dic...                       
Sant Jordi: Ens veiem dissabte
Princesa: Si... ja en tinc ganes...                         
Sant Jordi: Et truco demà... vaig a netejar tot això... hehe                       
Princesa: Bona nit wapo  

Sant Jordi:  Bona nit wapa  

                       


(*Escrits ajustats a la lectura pública i a les traduccions, originalment hi hauria faltes d'ortografia i frases inconnexes.)


Feliç Sant Jordi a tothom!!!
Abril'17

Punt de Llibre:
Per poder imprimir, aconsello clickar la foto, copiar la imatge, enganxar en un arxiu DOC (Word) i apretant la tecla "majúscules" i ajudats pel ratolí, fer-lo petit fins a la mida que us interessi... de res... :-)




                 

Silencis recents...