2 + 1



El paisatge és colpidor, la carretera serpenteja cap a l’infinit entre blancs i taronges de la posta de sol. Fa estona que no ens creuem cap cotxe, de fet, portem més de dues hores conduint amb cadenes i l’Arnau, concentrat en la carretera, gaudint del 4x4. A mi em fa respecte, sóc una noia de ciutat.

Segons m’ha explicat, mentre fèiem la bossa, la clienta a la que anem a veure vol reformar una cabanya que té al Pirineu, perduda a les muntanyes. Per això hi anem a dormir, tot i ser dimecres, l’Arnau vol veure la llum durant tot el dia de demà per dissenyar unes claraboies que li ha demanat. Sempre que té un projecte d’aquests vaig amb ell, agafo el portàtil i treballo des d’on sigui, avantatges de les noves tecnologies.

No sé ni com veu la carretera, està nevant molt fort, sort que el GPS indica que estem a 2 Km., no em fa gràcia anar en cotxe amb aquest temporal.

Al cap d’uns minuts, veiem una porta de forja oberta en mig del camí, amb un cartell enorme de banda a banda dels avets: “Vila caprici”, ornamentat amb dibuixos de flors de nadal en tonalitats marró.

Al fons, la cabanya. Enorme! Té dues plantes, tota de fusta i sostres de pissarra, és preciosa! El fum surt per la xemeneia i el meu subconscient sent l’olor al caliu de la fusta cremant.

L’Arnau truca des del mòbil per avisar que som a fora, no sé de què parlen, però ell respon amb un: ”Val, esperem”. Al cap d’uns segons, la porta del garatge s’alça. Dins, hi ha quatre vehicles, dos 4X4, una furgoneta i un esportiu descapotable, també vàries bicicletes i dues motos de neu. Un cop aparcats, la porta es tanca al darrere, baixem i anem a buscar les maletes i el portàtil.

Sento la veu de la clienta –Hola! Em fèieu patir amb aquest temps, les previsions no eren tan dolentes. Esteu bé?

Hola! Sí, he anat amb compte, però també tenia ganes d’arribar, començava a estar cansat.

Trec el cap per saludar, deixo les bosses al terra i m’hi atanso. –Hola, sóc la Núria, encantada. –Saludo complaent.

Igualment, jo la Ruth, benvinguda! –Ens fem dos petons i em somriu dolça. Ara entenc el nom de la casa.

És molt guapa, alta, deu fer metre vuitanta, l’Arnau només li passa 4 dits, bé porta tacons, potser una mica menys. Una pèl-roja d’ulls verds i una figura perfecte, enfundada per un mono de pana marró, un suèter prim de color beix i unes botes de pell marró com el mini cinturó amb penjolls que li rodeja la cintura. Porta el cabell recollit amb una pinça, caient-li rínxols llargs fins a mitja esquena, deixant al descobert unes arracades de bola d’ull de tigre que pengen d’un fil d’or. Fa ràbia i tot! Sort que he vingut, estic gelosa. L’Arnau se n’adona, em passa el braç per l’espatlla i em fa un petó al cap, agafant-me amb força, li agraeixo, suavitza la sensació d’aneguet lleig que tinc ara mateix. I jo que creia que amb la pinta de “pija” rossa que tinc, ja feia...

Tornem per agafar les coses i entrem.

Per dins, la casa és inclús més maca que per fora. Estances amples, sostres alts, en blancs i grisos, fustes tractades, ornaments rurals, però amb classe,... No sé perquè la vol canviar.

Quina casa més maca, segur que la vols reformar? –L’Arnau em mira incrèdul de que pugui fer aquesta pregunta.

Sí, així és com la va fer el meu ex-marit, i ara la vull fer meva, masses records a tot arreu. Mireu, aquesta és la vostra cambra.

La veritat és que no és res de l’altre món, però les vistes, mare meva! Un finestral de paret a paret mostra una carena des d’on es dibuixen els rierols i la vall al llarg d’hectàrees increïbles i, al fons, la Serralada del Cadí, impressionant! Només per això, ja ha valgut la pena pujar.

Ens deixa una estona, perquè ens acomodem i refresquem, busco què em puc posar per estar a l’alçada, però no tinc res. L’Arnau se’n fot, diu que tot m’està bé , jo el renyo per no haver-me avisat de que la tia estava tan bona, s'aixeca i, després de perseguir-me per la cambra, acabem petonejant-nos enriolats damunt del llit, abraçats. Li despentino els cabells negres amb els dits, abans d’aixecar-me per vestir-me.

Al final, em poso uns pantalons estrets de cotó negre, un jersei de coll alt blanc i els botins plans.

Quan baixem, està a la cuina parlant per telèfon. Perfecte, té línia! Això vol dir que demà podré treballar.

Ens saluda amb la mà i ens indica el sofà blanc de la sala d'estar, a la tauleta del davant hi ha una safata amb galetes, cafè i xocolata desfeta calents, nata, sucre, llet,... de tot.

Són passades les set i la veritat és que em ve molt de gust la xocolata desfeta, vull agafar una galeta, semblen de mantega, però no hi ha tovallons, li dic a l’Arnau que n’hi demani, perquè a mi em fa vergonya...

Ell s’aixeca i va cap a la cuina, està guapo amb aquesta camisa de quadres vermells i negres i els texans estrets. Amb les Panama Jack camel, té tota la pinta d’un llenyataire modern. Li fa un senyal a la Ruth i en veu baixa li demana els tovallons de paper. Ella li indica un armari sota el microones. Quan ell s’ajup, davant la meva estupefacció, li repassa el cul, girant el cap i tot,... De debò?!!! I llavors em mira, mossegant-se el llavi inferior, amb cara de marrana. L’Arnau torna amb els tovallons, satisfet del llogre de trobar-los, fins i tot, li brillen els ulls, d’un blau intens, juganers i divertits.

Torno a mirar a la Ruth i em mira passant-se la llengua per les dents.

Arnau –xiuxiuejo– la Ruth se m’ha insinuat i t’ha mirat el cul quan agafaves els tovallons.

Què dius? –i es gira cap a ella, que li somriu fent morritus i pentinant-se amb els dits. Em mira atònit.

Sento com la Ruth s’acomiada i penja el telèfon i ve riallera cap a nosaltres. Tots dos la seguim amb la mirada. Se m’acosta, repenja un genoll sobre el sofà on sóc asseguda, m’agafa la cara entre les mans i em fa un petó a la boca. Em giro i miro a l’Arnau, mut, veient com ella també s’hi acosta i li fa un petó als llavis.

La Ruth s’allunya i seu en un puf, formant un triangle imaginari entre els tres. Somriu, jo no sé ni què dir, ni què fer, però em sorprenc de que res m’hagi disgustat. L’Arnau tampoc diu res, se l’hi ha enfosquit la mirada, li ha agradat, però em mira com un nen a qui li han ensenyat un caramel i no li deixen menjar.

La Ruth també em mira a mi, tos dos, haig d’interpretar que ells dos ho volen? Ja ho havien planejat? No, l’Arnau no s’ho esperava... Ufff... S’aixeca del puf i torna cap a mi, ai la mare...

Arnau, li puc fer un altre petó? –Li pregunta seductora.

No sé, tu vols Núria?

Com? Però si amb prou feines he pensat mai en un trio, potser en alguna fantasia mentre em masturbo, però sempre amb dos tios, però què dic? M’ho estic plantejant de debò? No sé què dir, ni què fer, alço les espatlles i la Ruth em torna a agafar, ara més ferma, puc notar el seu alè càlid i com passa la llengua pels meus llavis per entrar a la meva boca... No puc!... M’enretiro com si m’hagués electrocutat i ella torna a somriure. L’Arnau s’ha excitat, em mira com feia temps que no ho feia, amb gana de desig i això m’ha posat més calenta que el petó. "Va, sí, Núria, tu pots, per ell, per tu, per incentivar la relació, s'ha de provar tot." M'intento convèncer, però realment, m'estic excitant.

Si no m’agrada, plegarem si t’ho demano? –Li pregunto mirant-lo dubitativa.

Sí, tampoc tinc clar què estem fent, però en tinc moltes ganes nina. –Fa cara entre desig pel joc i por de que li talli els ous.

M’aixeco i vaig cap a ell, és meu, vull que quedi clar que només li deixo avui, m’assec sobre la seva cama i li començo a petonejar la cara, suau, dolça, tremolosa, perquè no sé si ho sabré fer. L’Arnau m’agafa pel maluc i m’apropa cap a ell, ferm i decidit, m’abraça i em xiuxiueja a cau d’orella: ”Ella mai serà el que tu ets per mi, però si no vols, parem, no passarà res. Si vols marxem cap a casa, tu tries”.

I m’ho crec, sabent que s’està mirant amb ella, per sobre la meva espatlla i torno a petonejar-lo, com fem sempre, però em sembla que avui sap a poc. Sento les mans de la Ruth al meu darrere, m’olora els cabells i em repassa el pit dret per sobre la roba i posa l’altra mà sobre la cuixa de l’Arnau, que mentre ens mengem la boca, li acaricia els cabells arrissats.

M’excita la barreja d’olors dels tres junts. L’Arnau, m’agafa l'altre pit sota el jersei, la Ruth em fa girar la cara cap a ella i em comença a morrejar, té una mà sobre el paquet d’ell, que gemega, mentre li descorda els pantalons que li ofeguen la trempera.

Fa calor, estic excitada, els aturo per aixecar-me i treure’m el jersei. Em sorprèn veure el meu home com segueix muntant-s’ho amb una desconeguda al meu davant, ella, li petoneja el coll i ell aprofita per preguntar-me amb la mirada si tot va bé, li dic que sí, quedant només en sostenidors i tanga.

Ets preciosa –em diu i la Ruth gemega, pensant que li diu a ella. Ell i jo riem, còmplices, com fem sempre, però ella se l’emporta al seu terreny, menjant-li la boca, asseguda oberta de cames al seu damunt.

Tinc una sensació agredolça. M’hi acosto. Li descordo els tirants del mono i l’ajudo a treure’s el suèter i, evidentment, no porta sostenidors, operades i perfectes, l’odio!... però em deixo portar i els hi toco, des del darrera, ella tira un braç enrere i m’agafa per la galta del cul, no m’excita tant tocar-la com quan ho faig amb l’Arnau, però vull jugar, i segueixo...

Els veig acalorats, ella s’aixeca a despullar-se del tot, com també faig jo, l’Arnau aprofita per treure’s la camisa i, entre les dues, li traiem la resta. S’aixeca i es posa darrera d’ella, ben trempat, preguntant-me amb els ulls si em fa res que li agafi els pits, li olori els cabells,... Em sento rara, però assenteixo, vull que ho passem bé, només m’haig de fer a la idea que avui juguem 3 i ell segueix, em reclama i m’hi acosto. Ha agafat el control. Ens posa de cara, creua els braços a l’alçada de l’entrecuix i ens comença a masturbar a la vegada, friccionant els clítoris, fent cercles, menjant-nos els pits, mmm...

Ella li corregeix la mà, jo no, em coneix el cos i, tancant els ulls, la Ruth i jo ens comencem a morrejar, excitades, calentes, ella m’agafa els pits, jo l’acarono, l’Arnau esbufega i es refrega contra nosaltres, ara el busco i li menjo la boca, agafant-li el membre, ella em menja els pits i em segueix masturbant, posant i traient un dit del meu cony. Ufff.. Que bé que ho fa, gemeixo fort, l’Arnau em segueix morrejant, però m’agafa fort pels cabells, agressiu, em foto molt calenta, m’obliga a agenollar-me, perquè li mengi la polla i començo a llepar-li, a poc a poc, però està verro i me la posa a la boca, fins al fons, li agafo la mà sobre els cabells, tinc una arcada, però no em deixa anar, per sort, la Ruth, li demana que s’agenolli, i acabo de quatre potes. Ella em llengoteja el cul mentre em folla el cony amb els dits i, l’Arnau, em segueix follant la boca. Gemego fort, el plaer em fa perdre el cap, m’espatarro alçant el cul, notant-li la llengua com hi juga i esclato en un orgasme brutal, tota jo tremolo, si no fos que m’aguanta el cap, hauria caigut. Ell envesteix un parell de cops més i la treu per escórrer-se a la meva cara, però abans que pugui, ella s’hi fica pel mig, posant-se el membre a la boca i el masturba fins que se li omple de llet de l’Arnau, que s’escorre cridant com un animal!

No em crec tot el què està passant!

Ens mirem encara excitats. No en tenim prou. M’aixeco per estirar les cames. Tinc set. Bec aigua directament de la gerra i els la passo a ells, acalorats com jo, sobretot l’Arnau, que tot i l'escorreguda, encara està trempat i calent.

M’assec a terra, damunt la catifa davant de la llar de foc, repenjada amb els colzes, observant-los.

Ella està dreta, mirant-me, es xupa els dits amb la boca i es comença a tocar els pits, masegant-los amb força, excitant-se. Ell, també ens mira fixament, mentre segueix bevent aigua.

Ruth, tens condons? Nosaltres no en fem servir –pregunta l’Arnau, mirant-me aprovatiu. Se la vol follar. Sense estar excitada del tot, la realitat em crema al cor, però ara ja no sé ni a quin nivell del joc som. Li retiro la mirada i m’estiro, tancant els ulls. Que faci el què vulgui.

Sí, són en aquell calaix, sota el televisor, a mà esquerra en una caixa. –Ell n’agafa un i fregant-se el membre, se’l posa. La Ruth ve cap a mi, em fa posar ben estirada cara amunt, m’obre les cames i m’acaricia l’entrecuix, encara sensible. Em comença a petonejar les cuixes per dins, pujant molt a poc a poc. Es gira a mirar-lo. –Arnau, porta també el vibrador rosa petit, tinc ganes de que juguis amb el meu cul.

L’Arnau i jo ens mirem. Ell encantat de, per fi, tenir opcions de follar-se un cul.

S’acosta cap a nosaltres, trempat i amb el vibrador. En veure a la Ruth encarada al meu cony, reafirma la trempera i es posa de genolls darrere d’ella, que gemega quan el nota agafant-la pels malucs. Començo a perdre el cap, ella prem fort la llengua contra el meu interior i tot em crema, palpito fins a les orelles, no vull que pari, li subjecto el cap, perquè segueixi. Veig com l’Arnau comença a jugar amb el seu cony, a penetrar-la, lentament. A cada envestida, més fons entra la llengua d’ella i més catxonda em poso jo, m’agafo els pits, noto l’orgasme com em controla, gemego i tremolo, l’Arnau accelera, més i més ràpid, ella i jo gemeguem fort, el moviment, veure’ls follar al meu damunt.. Ufff... No puc esperar i exploto humida a la seva boca, que segueix menjant-me, mullada i, ara sí, explota cridant, mirant cap a mi, amb la cara desencaixada quan arriba al clímax, però només per uns segons i segueix menjant-me el cony.

Miro a l’Arnau, mentre m’agafo fort a la catifa i m’ensenya el vibrador, l’engega i comença a jugar amb el seu cul, mentre se la torna a follar i em torno a posar com una moto, agafant-li els rínxols, l’amorro altra cop entre les cuixes i em sento donar l’ordre: ”Arnau, folla-li el cul!”. Ella gemeix, però no es mou, esperant i, ell, agafant nata de la safata amb la mà, li empastifa el cul i comença a penetrar-la, ara sí, molt a poc a poc, ella baixa el ritme de la llengua, atenta al seu cul i em comença a follar amb els dits, durant una estona seguim així, a poc a poc. A mi, em van venint orgasmes seguits, dels dits, de la llengua, però sóc incapaç de moure’m, el descontrol del meu cos és total, el cap em rodola, estic tota molla! Crido i gemego, deixant-me anar, com també sento que fan ells dos.

L’Arnau comença a accelerar el ritme, i ella a gemegar més fort, tots tres excitats, irracionals, suats, la Ruth perd el control, aixeca el cap i es posa a 4 potes, amb les mans al costat dels meus malucs, m’obro més de cames i em començo a masturbar, no n’he tingut prou encara?! Els veig follant i premo més fort, porca i irracional, estic tant excitada que no puc arribar a l’orgasme, per més que em toqui i mogui, vull més, i la sento cridar de plaer, un cop rere l’altre, al ritme de la polla del meu home, arribant al clímax, deixant-se anar fins a quedar esgotada i satisfeta, arraulida de costat sobre la catifa, encara gemegant.

L’Arnau no s’ha escorregut, encara trempat, es treu el condó i s’eixuga el membre amb un tovalló mentre se m’acosta, se’m tira al damunt, em penetra i comença a follar-me com un boig, subjectant-me fort els cabells contra el terra, crido i crido, l’esgarrapo fins a fer-li ferida, el plaer em posseeix, el desig, el meu home em torna boja i ara sí, exploto incontrolada, estirant-li els cabells, com ell, que s’escorre brutalment dins meu, ejaculant vàries vegades, perdent les forces i quedant extenuat al meu damunt.

Restem així uns instants. Sentint com reboten els batecs dels nostres cors.

Llavors, la Ruth, s’aixeca i marxa cap al pis de dalt sense dir res.

L’Arnau em mira rient, satisfet. Jo a ell amb cara de: ”què hem fet?!”. I em torna a abraçar, dolç i atent, com fa sempre després de fer l’Amor. Com si no li acabés de follar el cul a una desconeguda davant meu.

Silencis recents...